سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع توری پنجره دو جداره

توری پنجره دو جداره وسیله ای بسیار ضروری برای منازل و ساختمان هاست و نبود آن باعث ورود حشرات مختلف به منزل می شود. انواع مختلف آن که بر حسب نیاز و نوع پنجره و کاربرد های آن می تواند مختلف باشد. در کل انواع مختلف این توری ها که به سادگی روی انواع پنجره دو جداره، پنجره های یو پی وی سی و آلومینیومی و … قابلیت نصب را دارند به 3 دسته تقسیم می شوند:

1-توری های پلیسه یا آکاردئونی : همانطور که از نامش مشخص است این نوع توری به صورت آکاردئون می باشد و با استفاده از نخهای مخصوص که تعادل توری آکاردئونی را حفظ می کند درون یک قاب آلومینیومی قرار می گیرد که با حرکت به یک سمت باز شده و با حرکت به سمت دیگر بسته می شود.

2- توری های رولینگ : با استفاده از فنری که داخل قاب تعبیه شده توری باز و بسته می شود که این عمل با استفاده از نیروی فنر انجام میشود؛ و می توان آن را در دو حالت عمودی و افقی تولید کرد؛ به دلیل وجود فنر و امکان خرابی آن عمر کمتری نسبت به توری های پلیسه ای دارند .

3-توری ثابت : از قدیمی ترین نوع توری می باشد که پشت پنجره نصب شده و به دلیل اینکه دسترسی به بیرون را مسدود می کند کمتر مورد استقبال و استفاده قرار می گیرد.